Rubrika: SEO (optimalizace webu)

Publikace z oboru optimalizace webu pro vyhledávače (SEO). Analýzy, testování, audity, on-page, off-page, sledování návštěvníků, Google Analytics, linkbuilding, strategie, obsahový marketing, měření konverzí, opravy chyb, ...

Jak na přesměrování nefunkčních URL přes 301 v .htaccess, když obsahují speciální znaky, tzv. Query String

Publikováno: 22 Září 2016 | Rubrika: SEO (optimalizace webu)

Přesměrování 301 - speciální znaky v URL (Query String)

Máte na webu duplicitní nebo staré a nefunkční stránky, které potřebujete trvale přesměrovat přes kód 301 v .htaccess, ale protože se v URL adresách nachází speciální znaky a parametry (? %), tzv. Query String, známé přesměrování pomocí příkazu RewriteRule nefunguje? V tomto článku vám ukážu nejjednodušší cestu, jak tento problém vyřešit.

Long Tail klíčová slova pro SEO. 10 tipů, jak je najít

Publikováno: 17 Březen 2016 | Rubrika: Internetový marketing SEO (optimalizace webu)

Long Tail klíčová slova pro SEO. 10 tipů, jak je najít

Máte problém se umístit s vaším webem na předních pozicích ve vyhledávačích na obecná a vysoce-konkurenční klíčová slova? Nezoufejte, řešení existuje. Zapomeňte chvilku na populární fráze a zaměřte se na Long Tail SEO. Ale kde najít klíčová slova s nízkou konkurencí? V tomto článku vám ukážu 10 tipů, jak na analýzu longtailových klíčových slov, které můžete využít pro vaši SEO strategii.

Off page SEO

Publikováno: 14 Duben 2013 | Rubrika: Internetový marketing SEO (optimalizace webu)

Off page SEO

Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) se dělí na dvě základní skupiny faktorů. Na On page SEO a Off page SEO faktory. V tomto článku se budeme věnovat faktorům ze skupiny Off page, které jsou stejně důležité, jako On page.

SEO test

Publikováno: 16 Leden 2013 | Rubrika: Internetový marketing SEO (optimalizace webu)

SEO test

Co je SEO test a k čemu je dobrý? Jaké jsou na českém internetu SEOmaty a co vám nabídnou? Jaké se nejčastěji používají nástroje k analyzování a jak si udělat vlastní SEO test?

Black hat SEO

Publikováno: 12 Leden 2013 | Rubrika: Internetový marketing SEO (optimalizace webu)

Black hat SEO

Termínem Black hat SEO se označují černé metody či praktiky, které jsou v nesouladu s pravidly inteligentních vyhledávačů. Inteligentním vyhledávačem rozumíme Google nebo třeba Yahoo. Black hat SEO je tedy podvodný způsob, jak uměle navýšit hodnocení webu (např. PageRank) a získat tak přední pozice ve fulltextovém vyhledávači. Věřte však, že se jeho užívání nevyplácí. Přečtěte si, na co si dát při optimalizaci webu pozor!

Co je SEO?

Publikováno: 04 Říjen 2012 | Rubrika: Internetový marketing SEO (optimalizace webu)

Co je SEO

SEO je obor internetového marketingu, který se zabývá vytvářením a upravováním webových stránek tak, aby jejich hodnocení od vyhledávačů bylo co nejlepší. Dobré hodnocení webu pomůže tomu, že ho vyhledávač umístí na přední pozice ve vyhledávání. Špatné hodnocení přinese opak, tedy snížení pozice webu. Hodnocení je důležité zejména proto, aby stránky našel uživatel internetu po zadání klíčového slova do vyhledávače. Součástí SEO je um, jak přivést návštěvníka ke konverzi, tedy k nákupu, objednávce nebo poptávce.