Rubrika: Obsahový marketing

Rubrika o obsahovém marketingu a všem kolem něj.

Obsahová strategie webu a content marketing. Jak se dělá a co je potřeba vědět?

Publikováno: 10 Květen 2016 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing

Obsahová strategie webu a content marketing

V jednom z předchozích článků o content marketingu a strategii obsahu jsem se věnoval otázkám, které se týkaly především toho, zda je obsahový marketing dobrá strategie, a jaké má výhody a nevýhody. Detailně jsem rozepsal, co konkrétně zahrnuje obsah, jaké jsou jeho cíle, co je obsahová strategie webu a částečně také, jak se dělá její analýza. V tomto článku se zblízka podíváme na to, jak se obsahová strategie webu vlastně dělá, co vše s ní souvisí a co je potřeba vědět a nepodcenit. V článku si položíme a detailně rozebereme 15 důležitých otázek, které vám pomohou při přípravě obsahové strategie. Ukážeme si konkrétní příklady a to včetně nastavení cílů. Pojďme na to!

Je obsahový marketing opravdu tak zázračná strategie? A jaké má výhody?

Publikováno: 11 Březen 2016 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing

Obsahový marketing

Už jste slyšeli o obsahovém marketingu nebo obsahové strategii? Věděli jste, že patří mezi nejefektivnějších marketingové strategie vůbec? Obsahový marketing je totiž něco, co dokáže za velmi přijatelnou cenu, a někdy i zadarmo, doslova spasit váš online byznys. Pro mnohé firmy na celém světě představuje doslova zázračný marketingový nástroj, bez kterého už nedokážou fungovat. Nevěříte? Sepsal jsem tento článek, který vám objasní, nejen co to obsahový marketing je a co dokáže, ale také, jaké má přednosti a výhody. V článku uvádím také jednu mou případovou studii, která vám přiblíží, jaké má obsahový marketing výsledky, a jak na něm postavit vaše podnikání na internetu.

Jak na nový web před podnikáním? Pište osobní blog stránky!

Publikováno: 15 Únor 2016 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing Návrh a tvorba webu

Jak na nový web před podnikáním? Pište osobní blog stránky!

Chcete začít podnikat a stále jste ještě zaměstnaní? Nechcete ze dne na den opustit vaše zaměstnání a vrhnout se do podnikání, ve kterém nemáte v podstatě žádné zkušenosti a reference, krom vaší předchozí práce, které mnohdy ani použít nemůžete? Určitě už víte, že budete potřebovat nový web či osobní stránky, které vaše podnikání mohou nastartovat. Nevíte jak začít a co si z hlediska webu a propagace připravit? Přečtěte si pár mých rad, díky kterým budete minimálně rok napřed a až se začnete oficiálně podnikat, budete mít důležitý základ - budete mít nový web, který vám bude schopen generovat zákazníky. Pojďme na to!

Obsahový marketing a jeho formy

Publikováno: 25 Duben 2013 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing

Obsahový marketing

Ve světě on-line podnikání je nejkonkurenceschopnější a nejsilnější formou marketingu právě obsahový (content) marketing. Obsah v podnikání nepomáhá pouze vylíčit jeho sílu a odborné zkušenosti cílenému publiku, ale zároveň umožňuje návštěvníkům stát se fanoušky a angažovat se v rámci obchodních značek.