Rubrika: Internetový marketing

Publikace z oboru internetového marketingu (PPC, bannery, analýzy, strategie, testování, audity, plány, ...)

Co je remarketing / retargeting (RLSA) a jak funguje?

Publikováno: 17 Únor 2017 | Rubrika: Internetový marketing

Remarketing, retargeting, RLSA

Remarketing, někdy také retargeting, je metodika, jakou je možné nastavit reklamu na internetu, nejčastěji PPC kampaň, tedy reklamu s platbou za proklik. Podstatou remarketingové kampaně je, že se reklama zobrazuje jen lidem, kteří již navštívili váš web. Remarketing či retargeting patří mezi velmi účinné a efektivní nástroj online marketingového mixu. V tomto článku vám remarketing přiblížím tak, abyste pochopili jeho podstatu a fungování, představím vám jeho cíle, řeknu vám něco o jeho výhodách, kolik stojí a pro koho je vlastně určený.

Jak udělat emailingovou kampaň a hromadně rozeslat emaily dle zákona o SPAMu

Publikováno: 21 Listopad 2016 | Rubrika: Internetový marketing

Jak udělat emailingovou kampaň a hromadně rozeslat emaily dle zákona o SPAMu

Máte nutkání zkusit hromadně rozeslat nějaké to obchodní sdělení? “Vždyť emailů potenciálních zákazníků je na internetu požehnaně ne? Najdu, rozešlu, a on se někdo chytí.“ Ale přemýšleli jste někdo o tom, že můžete někoho naštvat a nakonec i dostat pokutu od ÚOOÚ (Úřad pro ochranu osobních údajů)? A ne zrovna malou. Pokuty za nevyžádanou poštu, tzv. spamování, jsou pro fyzické osoby až do výše 100 000 Kč a pro právnické osoby až do výše 10 000 000 Kč. Nestojí to za to, věřte mi. Ukážu vám ale možnost, jak udělat emailingovou kampaň tak, abyste nenaštvali příjemce ani úřady a minimalizovali riziko případné pokuty.

Obsahová strategie webu a content marketing. Jak se dělá a co je potřeba vědět?

Publikováno: 10 Květen 2016 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing

Obsahová strategie webu a content marketing

V jednom z předchozích článků o content marketingu a strategii obsahu jsem se věnoval otázkám, které se týkaly především toho, zda je obsahový marketing dobrá strategie, a jaké má výhody a nevýhody. Detailně jsem rozepsal, co konkrétně zahrnuje obsah, jaké jsou jeho cíle, co je obsahová strategie webu a částečně také, jak se dělá její analýza. V tomto článku se zblízka podíváme na to, jak se obsahová strategie webu vlastně dělá, co vše s ní souvisí a co je potřeba vědět a nepodcenit. V článku si položíme a detailně rozebereme 15 důležitých otázek, které vám pomohou při přípravě obsahové strategie. Ukážeme si konkrétní příklady a to včetně nastavení cílů. Pojďme na to!

Long Tail klíčová slova pro SEO. 10 tipů, jak je najít

Publikováno: 17 Březen 2016 | Rubrika: SEO (optimalizace webu) Internetový marketing

Long Tail klíčová slova pro SEO. 10 tipů, jak je najít

Máte problém se umístit s vaším webem na předních pozicích ve vyhledávačích na obecná a vysoce-konkurenční klíčová slova? Nezoufejte, řešení existuje. Zapomeňte chvilku na populární fráze a zaměřte se na Long Tail SEO. Ale kde najít klíčová slova s nízkou konkurencí? V tomto článku vám ukážu 10 tipů, jak na analýzu longtailových klíčových slov, které můžete využít pro vaši SEO strategii.

Je obsahový marketing opravdu tak zázračná strategie? A jaké má výhody?

Publikováno: 11 Březen 2016 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing

Obsahový marketing

Už jste slyšeli o obsahovém marketingu nebo obsahové strategii? Věděli jste, že patří mezi nejefektivnějších marketingové strategie vůbec? Obsahový marketing je totiž něco, co dokáže za velmi přijatelnou cenu, a někdy i zadarmo, doslova spasit váš online byznys. Pro mnohé firmy na celém světě představuje doslova zázračný marketingový nástroj, bez kterého už nedokážou fungovat. Nevěříte? Sepsal jsem tento článek, který vám objasní, nejen co to obsahový marketing je a co dokáže, ale také, jaké má přednosti a výhody. V článku uvádím také jednu mou případovou studii, která vám přiblíží, jaké má obsahový marketing výsledky, a jak na něm postavit vaše podnikání na internetu.

Jak na nový web před podnikáním? Pište osobní blog stránky!

Publikováno: 15 Únor 2016 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing Návrh a tvorba webu

Jak na nový web před podnikáním? Pište osobní blog stránky!

Chcete začít podnikat a stále jste ještě zaměstnaní? Nechcete ze dne na den opustit vaše zaměstnání a vrhnout se do podnikání, ve kterém nemáte v podstatě žádné zkušenosti a reference, krom vaší předchozí práce, které mnohdy ani použít nemůžete? Určitě už víte, že budete potřebovat nový web či osobní stránky, které vaše podnikání mohou nastartovat. Nevíte jak začít a co si z hlediska webu a propagace připravit? Přečtěte si pár mých rad, díky kterým budete minimálně rok napřed a až se začnete oficiálně podnikat, budete mít důležitý základ - budete mít nový web, který vám bude schopen generovat zákazníky. Pojďme na to!

Obsahový marketing a jeho formy

Publikováno: 25 Duben 2013 | Rubrika: Internetový marketing Obsahový marketing

Obsahový marketing

Ve světě on-line podnikání je nejkonkurenceschopnější a nejsilnější formou marketingu právě obsahový (content) marketing. Obsah v podnikání nepomáhá pouze vylíčit jeho sílu a odborné zkušenosti cílenému publiku, ale zároveň umožňuje návštěvníkům stát se fanoušky a angažovat se v rámci obchodních značek.

Off page SEO

Publikováno: 14 Duben 2013 | Rubrika: SEO (optimalizace webu) Internetový marketing

Off page SEO

Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) se dělí na dvě základní skupiny faktorů. Na On page SEO a Off page SEO faktory. V tomto článku se budeme věnovat faktorům ze skupiny Off page, které jsou stejně důležité, jako On page.

SEO test

Publikováno: 16 Leden 2013 | Rubrika: SEO (optimalizace webu) Internetový marketing

SEO test

Co je SEO test a k čemu je dobrý? Jaké jsou na českém internetu SEOmaty a co vám nabídnou? Jaké se nejčastěji používají nástroje k analyzování a jak si udělat vlastní SEO test?

Black hat SEO

Publikováno: 12 Leden 2013 | Rubrika: SEO (optimalizace webu) Internetový marketing

Black hat SEO

Termínem Black hat SEO se označují černé metody či praktiky, které jsou v nesouladu s pravidly inteligentních vyhledávačů. Inteligentním vyhledávačem rozumíme Google nebo třeba Yahoo. Black hat SEO je tedy podvodný způsob, jak uměle navýšit hodnocení webu (např. PageRank) a získat tak přední pozice ve fulltextovém vyhledávači. Věřte však, že se jeho užívání nevyplácí. Přečtěte si, na co si dát při optimalizaci webu pozor!

Co je SEO?

Publikováno: 04 Říjen 2012 | Rubrika: SEO (optimalizace webu) Internetový marketing

Co je SEO

SEO je obor internetového marketingu, který se zabývá vytvářením a upravováním webových stránek tak, aby jejich hodnocení od vyhledávačů bylo co nejlepší. Dobré hodnocení webu pomůže tomu, že ho vyhledávač umístí na přední pozice ve vyhledávání. Špatné hodnocení přinese opak, tedy snížení pozice webu. Hodnocení je důležité zejména proto, aby stránky našel uživatel internetu po zadání klíčového slova do vyhledávače. Součástí SEO je um, jak přivést návštěvníka ke konverzi, tedy k nákupu, objednávce nebo poptávce.